ماساژ لاغری

ماساژ لاغری ماساژ لاغری-شاید کمتر کسی درباره خواص درمانی این شیوه درمانی (ماساژلاغری)در درمان اضافه وزن شنیده باشد. امروزه درمانگران

۷ تمرین ارتوپدی برای افزایش قوس کف پا و کاهش درد پا

تقریباً ۲۰-۳۰٪ از جمعیت جهان از صافی کف پا رنج می برند. افرادی که دچار آن هستند در معرض خطر

نمک صورتی هیمالیا چیست؟ خواص نمک صورتی هیمالیا

نمک صورتی هیمالیا نوعی نمک سنگی از منطقه پنجاب در پاکستان ، در نزدیکی کوهپایه های هیمالیا است. برخی از

چه مقدار آب باید در طول روز بنوشید؟

حدود ۶۰٪ بدن را آب تشکیل می دهد. شما دائم در حال از دست دادن آب بدن خود هستید ،

با این مواد در آشپزخانه ، هضم خود را در خانه بهبود بخشید

مدت زمان گوارش غذا بستگی به چیزی دارد که می‌خورید. مثلاً فیبر، چربی و پروتئین می‌توانند تخلیه‌ی معده را به

آیا روغن ذرت سالم است؟ کالری، فواید و مضرات روغن ذرت

روغن ذرت یک روغن گیاهی تصفیه شده است که به طور گسترده در پخت و پز و مخصوصاً سرخ کردن

آیا مخلوط شیر و عسل مفید است؟

خواص مصرف شیر و عسل عسل و شیر ترکیبی کلاسیک است که اغلب در نوشیدنی ها و دسرها استفاده می شود،

رژیم سیب برای کاهش وزن

رژیم سیب ما رژیمی برای شما داریم تا در ۵ روز ۳ کیلوگرم از دست بدهید! تمام کاری که شما

۱۳ غذای طبیعی که کبد شما را سم زدایی می کند

موادغذایی برای سم زدایی کبد کبد بزرگترین غده در بدن است که در فعالیت‌های سوخت‌وساز بدن مانند گوارش نقش دارد.

چگونه لاغر شویم؟

چگونه لاغر کنیم: روش های زیادی برای لاغر شدن وجود دارد. با این حال ، اکثر آنها شما را گرسنه و ناراضی می

۶ ماده ای که می توانید برای داشتن شکمی صاف به آب اضافه کنید

برای داشتن شکم صاف چه بنوشیم؟ دتوکس واتر یا آب سم زدا فقط برای سم زدایی زودگذر بدن نیست. مطالعات

بهترین میوه های لاغر کننده

میوه های لاغر کننده میوه یک میان وعده آماده طبیعت است که همراه با ویتامین ها ، فیبر و سایر

۲۰ ترفند که به شما کمک می کند سیگار را ترک کنید

امروزه دشوار است فردی پیدا کنید که فکر می کند سیگار کشیدن برای سلامتش مفید است. بسیاری از مطالعات علمی

تغییرات بدن بعد از ترک الکل و مشروبات الکلی

اگر ۲۸ روز از ترک الکل بگذرد چه اتفاقاتی در بدن می افتد؟ در تحقیقی چندین داوطلب علاقه مند شد که

نشانه های ابتدایی HIV که هر زنی باید بداند

ویروس HIV یا ایدز بدن یک بیماری غیر قابل تجدید است که به سیستم ایمنی بدن شما حمله می کند

اثرات مشروبات الکلی بر بدن شما

مضرات مصرف مشروبات الکی نوشیدنی‌های الکلی یا مشروبات الکلی نوشیدنی‌هایی هستند که حاوی مقدار قابل‌توجهی اتانول (الکل) هستند، این نوشیدنی‌ها

چرا کودکان ناخن می جوند؟

جویدن ناخن معمولا از دوران کودکی شروع می شود و در دوران نوجوانی به طور قابل ملاحظه ای افزایش می

مهم‌ترین عامل پوسیدگی دندان در کودکان

عامل پوسیدگی در دندان باکتری خاصی به نام استرپتوکوک موتانس است. دهان نوزادی که تازه به دنیا آمده است، عاری

درمان‌های خانگی زردی نوزاد + عوارض زردی

اگر پزشک ‌تان تشخیص دهد که زردی نوزادتان به دلیل شیر شماست، با این شرایط ممکن است مجبور شوید شیر

اگر کودک من استفراغ میکند، چه کنم؟

طبیعی است که گاهی اوقات نوزادان و کودکان استفراغ کنند. در بیشتر موارد، بیشتر از یک تا دو روز طول

اگر می خواهید کودکتان قند بلند شود

بیشتر والدین دوست دارند فرزند قد بلند و نیرومندی داشته باشند ، زیرا به طور گسترده به عنوان نشانه سلامتی

در سه روز کودک خود را از پوشک بگیرید

فکر این که کودک شما بتواند بی‌دردسر از توالت استفاده کند، آن هم فقط در چند روز یا حتی در

خواص گلپر و عوارض جانبی آن

آشنایی با خواص گلپر گلپر گیاهی گلدار، علفی و چندساله از تیرهٔ چتریان است. این گیاه بومی ایران است و در

تریفالا چیست؟ فواید و مضرات تریفالا

خواص و مضرات تریفالا شاید هرگز در مورد تریفالا چیزی نشنیده باشید، این گیاه بیش از ۱۰۰۰ سال است که

خواص گیاه بابونه

بابونه هزاران سال به عنوان یک داروی سنتی برای آرام کردن اضطراب و مشکلات معده مورد استفاده قرار گرفته است. در

چای ریبوس چیست؟ فواید فوق العاده چای ریبوس

خواص و فواید چای ریبوس چای ریبوس به عنوان یک نوشیدنی خوشمزه و سالم محبوبیت زیادی پیدا کرده است، چای ریبوس

خواص درمانی فلفل دلمه ای

فواید مصرف فلفل دلمه فلفل دلمه ای از برادران تندش شیرین تر است و همین دلیل محبوبیت آن است. فلفل دلمه

خواص درمانی زیره سیاه

خواص و فواید زیره زیره دانه‌ای معطر و ضد نفخ است که در آشپزی و پزشکی کاربرد دارد و در

فولیکول تخمدان چیست؟

فولیکول یک کیسه کوچک و پر از مایع در تخمدان که حاوی یک تخم نابالغ است. هزاران فولیکول در تخمدان

راههای پیشگیری و کنترل COVID-19 (کرونا) در مدارس

نکات پیشگیری از کرونا در مدارس ما می دانیم که این یک زمان نگران کننده است و مردم می خواهند

زمان تزریق واکسن آنفولانزا + فواید و عوارض جانبی واکسن آنفولانزا

نکاتی مهم در خصوص واکسن آنفولانزا واکسن آنفلوانزا واکسنی است که انسان را علیه ابتلا به آنفلوانزا محافظت می‌کند. هرسال طی

چگونه بفهمیم ام اس داریم؟ ( علائم و نشانه های بیماری ام اس)

علائم بیماری ام اس افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (MS) اولین علائم خود را در سنین ۲۰ تا ۴۰ سالگی

راههای جلوگیری از تحلیل رفتن لثه

علت و روش جلوگیری از تحلیل لثه تحلیل لثه شرایطی است که در آن ریشه‌های دندان به خاطر از بین رفتن

علل،علایم و درمان ویروس مرگبار «ای ای ای»

ویروس مرگبار ای ای ای ویروس “ای ای ای” یکی از علل نادر عفونت های مغزی (انسفالیت) است. هر ساله

تب دنگی چیست؟ علایم و درمان تب استخوان‌شکن

بیماری تب دنگی دنگی یک عفونت ویروسی است که توسط پشه منتقل می شود. ویروس مسئول ایجاد دنگی ، ویروس دنگی (DENV)

سرطان لوزالمعده؛ علائم و درمان

علت و علائم سرطان لوزالمعده لوزالمعده یا پانکراس، اندامی اسفنجی شکل و لوله ای در پشت معده است. لوزالمعده دو وظیفه

هر آنچه در مورد دندان مصنوعی باید بدانید

آشنایی کامل با دندان مصنوعی دندان مصنوعی بسته به نیاز شما می تواند پروتز جزئی یا پروتز کامل باشد. پروتزهای جزئی

بیماری سلیاک چیست؟

بیماری سلیاک چیست و روش های درمان آن بیماری سلیاک نوعی اختلال خود ایمنی است که هنگام خوردن گلوتن ایجاد می

انسولین چیست؟ انواع قلم انسولین و نحوه تزریق

صفر تا صد درباره انسولین افراد دیابتی از قلم انسولین برای تزریق انسولین استفاده می کنند ، هورمونی حیاتی برای افرادی که

آیا ویتامین D خطر ابتلا به COVID-19 را کاهش می دهد؟

ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی است که نقش های اساسی در بدن شما ایفا می کند. این ماده

همه چیز درباره واکسن MMR

واکسن MMR ام‌ام‌آر واکسنی جهت پیشگیری از سرخک، اوریون و سرخچه است. دوز اول این واکسن معمولاً حوالی ۹ تا

۱۰ عادت اشتباه که می تواند به سلامت کارمندان آسیب برساند

دانشمندان می گویند نشستن طولانی مدت می تواند به سلامتی ضعیف منجر شود. آنها حتی از این پدیده به عنوان

نشانه های ضعف سیستم ایمنی و راههای تقویت آن

در میان همه گیری ویروس کرونا (COVID-19)، بسیاری از افراد برای سالم ماندن اقدامات احتیاطی دیگری را انجام می دهند. شستن دستها

راههای پیشگیری از عفونت ادراری

عفونت ادراری (UTI) یک عفونت در هر بخشی از دستگاه ادراری شما است (کلیه ها ، حالبها ، مثانه و

راههای بهبود حس بویایی

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید حس بویایی خود را بهبود بخشید. یکی این است که حس بویایی

وجود خون (BLOOD) در ادرار (هماچوری)

دیدن خون در ادرار می تواند نگران کننده باشد. در حالی که در بسیاری از موارد علت بی ضرر است ، خون

همه چیزهایی که شما باید در مورد استفاده از دهانشویه بدانید

دهانشویه ، یک محصول مایع است که برای شستشوی دندان ها ، لثه ها و دهان استفاده می شود. این

۱۰ نشانه ابتلا به بیماری کلیه

بسیاری از افرادی که به بیماری مزمن کلیه مبتلا هستند ، آن را نمی دانند ، زیرا علائم اولیه بسیار

تاثیراتی که یک بالش روی سلامتی شما می گذارد

انتخاب بالش برای خواب هر شب یک کار بسیار مهم است. شاید متوجه آن نشوید ، اما نوع بالشی که

آیا رفتن به استخر در زمان ویروس کرونا ایمن است؟

آب، راه انتقال عمده و اصلی ویروس کرونا نیست اما تحقیقات نشان داده است که ویروس کرونا در مدفوع و ادرار بیماران